هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

عفونت چشم

1392/2/3 22:18
نویسنده : هانا خانم
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا بهت التماس می کنم همه بچه ها رو سلامت نگه دار ..........

هیچ پدر مادری رو با بچشون آزمایش نکن

چون وقتی بچه ای مریض می شه علاوه برفشار جسمی که به بچه وارد می شه

فشار روحی و روانی مضاعفی به پدر مادر اون بچه وارد می شه

من دوران سختی رو گذروندم

ماجرا دقیقا از روز 13 به در شروع شد که چشم چپم خیلی قی کرد به حدی که باز نمی شد .........بعد نصف سفیدی چشمم قرمز شد

تو عید که خدا رو شکر دکتردرست حسابی پیدا نمیشه ولی بعد از چند روز با خوردن آنتی بیوتیک خوب شد

هفته بعد من دوباره سرما خوردم و چشم راستم این طوری شده

دیگه حسابی مامان ریلکسم استرسی شده بود و به دکتر چشم اطفال رفتیم .........چه دکتر خوبی............. دکتر احد زادگان.......

اون منو با بازی و شوخی معاینه کرد گفت .........بچه های دوساله معمولا در مواقع سرما خوردگی آلودگی بینی شون رو به چشمشون منتقل می کنن..............گفت باید دستامو خیلی بشورم .............ویک پماد داد که موقع خواب برام می زدن.......

ولی دکتر خودم گفت من اندکی حساسیت دارم .........و داروی ضد حساسیت داد.........گفت که هیچ دودی حتی دود اسفند بهم نخوره ............در ضمن گفت بنده اندکی اضافه وزن دارم  خامه و کره ...اینا صبحونه نخورم ( چقدر هم من می خورم اصلا) و شیر کم چرب بخورم

خلاصه دوسه روزی است که شکر خدا کمی بهتر شده ام

می خوام  یک عکس هم بزارم که دوست دایی فربد برای تست عکاسی منو به عنوان مدل کودک انتخاب کرد

 

 

در ادامه اتفاقی های بالا یک سری ماجرا های خانوادگی هم اتفاق افتاد که رمزی شود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دختر عمه فرشته
4 اردیبهشت 92 9:16
ایشالا هانا جون همیشه سالم و سلامت باشه تا مامانش هم ریلکسیشو از دست نده.نازنین جان رمز بده لطفا دوبار درخواست رمز کردم ولی ندادی!!!
marjan
5 اردیبهشت 92 5:59
خدا رو شکر خوب شدی خاله عاشق عکستمو به مامانت بگو اینو پروفایل پیکچر فیس بوک کنه واست
amin
13 اردیبهشت 92 20:05
فدا فدااااااااااااااااااااااااااااااااا.ایشالا همیشه سلامت باشی
amin
13 اردیبهشت 92 21:47
فدا فدااااااااااااااااااا.ایشالا همیشه سلامت باشی
ماری
16 اردیبهشت 92 7:53
این عکسه محشرهههههههههه
مهرناز مامان شنتیا
23 اردیبهشت 92 21:48
خاله به قربون اون چشمای قشنگت بره..... عکست هم عااااااالللیییییییییییه.


مرسي بوس