هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

این روزهای هاناي 2 سال و 2 ماهه

1392/1/18 8:59
نویسنده : هانا خانم
577 بازدید
اشتراک گذاری

 هانا به من مي گه :هر کاری می کنی بکن فقط خونه رو کثیف نکن

یک عالمه شیرین زبون شده ...............شعر می خونه .......تو تخیلات خودش تلفن حرف میزنه..

وقتی صداش می کنم ...........جواب می ده جانم

وقتی کارم داره صدام می کنه ......مامان خوشگل من

شبا به من میگه دستمو بگیر تا خوابم ببره

هانا دو ساله مستقل شده .......كلا تعريف من از دوسالگي خودم است .

خودم آب بريزيم..............خودم لباس بپوشم

واي به حال وقتي كه خودم انجام نشه........بايد همه چيز فلاش بگ بشه ........تا خانم خودش انجام بده

نصحيت مادرانه : از ليوانها و قاشقهاي رنگي پرهيز كنيد

آب پرتقال بايد تو ليوان نارنجي با ني نارنجي باشه

پلو بايد با قاشق سفيد خورده شه

دنت زعفراني با قاشق زرد

خلاصه برنامه داريممممممممممممممممم

چند تا عكس جهت خالي نبودن عريضه

مدرسه من و دوستام

هانا در دوران مریضی..............يک ذره از این

 

یک ذره از اون

اینم از عکس یک روز که من می خواستم برم تولد تم Smorf

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ويدا
26 فروردین 92 12:41
خب مگه بده دخترمون با سليقه هست و همه چيز رو ست مي كنه؟!
مامان ملینا
12 اردیبهشت 92 16:24
آفرین به این دخمل شیرین زبون که همسن ملینای منه.