هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

چشن تولد دوسالگی نی نی های بهمن

1391/11/30 9:17
نویسنده : هانا خانم
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

در تاريخ 13 بهمن من با دوستاي بهمنيم يك گردهمايي داشتم چون همه ما دو ساله شده بوديم.......تم تولد اونجا هم آدم برفي بود ..............به همين خاطر رو پيشونيم آدم برفي نقاشي كرده بودند.........اين تولد تمريني بود براي تولد اصلي ........

با هم شمع فوت كرديم........رقصيديم .............

بازي كرديم .........

عكس گرفتيم ............ ( كه اين عكس بعدش عكس گيفت تولدم شد)

من اونجا كمي غريبگي كردم و ماماني هم شده بودم ..........نمي دونم كي مي خوام ديگه غريبگي نكنم..................در راه برگشت هم از خستگي خوابم برد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا مامان پرنیا
1 اسفند 91 10:40
مبارکه خاله جونپس چرا من رو خبر نکردی آخه منم بهمنی هستم"فقط یکم بزرگ شدم نی نی نیستم