هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

دغدغه های یک مادر

1391/12/3 10:35
نویسنده : هانا خانم
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر حس و حالم عوض شده............همیشه اعتقاد داشتم بهترین سن بچه 2 تا 3 سالگیش است ..........چون خیلی شیرین زبون است ...........عاشق غلط علوط حرف زدنشون هستم ( ولی متاسفانه هانا همه چی رو درست می گه ناراحت)..........وقتی داشتم صفحات چهار پنج ماهگی هانا رو می خوندم ...........احساس کردم داشتن یک نوزاد چقدر شیرین است .........اون موقع دوست داشتم هانا زودتر بزرگ شه

جه زود هانای من بزرگ شد .

نکنه زود بزرگ شه بعد بره دنبال زندگی خودش؟

نکنه دیگه به من سر نزنه ؟

نکنه من مزاحمش بشم تو زندیگیش؟......دلم براش تنگ می شه.

شاید زندگی من و باباکمال اون موقع بشه مثل قبل از به دنیا امدن هانا ............ولی ما اون موقع پیر هستیم

اصلا بچه ها بیشتر به پدر و مادر احتیاج دارند ............یا پدر مادر بیشتر به بچه ها نیاز دارند؟

تا چه سنی اونا به ما احتیاج دارند ...........از چه سنی ما به بچه ها احتیاج داریم ؟

نکنه من خل چل شدم ؟

اگه من خل چل بشم کی از هانا نگهداری کنه؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما مامان درینا
3 اسفند 91 10:45
ـولد هانای عزیز با تاخیر مبارک . مامانی راست میگی اینطوری میشه ؟ یعنی دور از جون شما آدم خل و چل میشه آخه منم همش منتظرم درینا 2 سالش بشه ؟ یعنی منم دلم تنگ میشه ؟ هانای عزیزو ببوس ایشالا همیشه و در هر سنی سلامت باشه
دختردايي دينا
3 اسفند 91 12:16
مي شه هم ديگرو لينك كنيم؟منتظرجوابتونم