هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

من هانا خانم هستم .........دو سال دارم

1391/11/29 20:35
نویسنده : هانا خانم
857 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولد با 4 روز تاخير بر گزار شد ............

روز تولدم همه جا برف اومده بود............به همین خاطر تم تولدم برف بود ..........همه سفید پوشیدند و

هیجان کار وقتی بالاتر می رفت که تو نور همه شبرنگ می شدند

به من حسابي خوش گذشت

 

و پر از خوراكيهاي خوشمزه

تقويم 92  هديه مهموناي عزيز

 

 

راستی ناخن های مامانم هم حتی برفی بود

 

 

 

كلي رقصيدم .....................

كلي ذوق كردم .................

كلي آواز خوندم ( پشت ميكروفن)

اين سري عكسها كامل خواهد شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

طراح بنر لوگو ارم نشان .........
21 بهمن 91 12:26
سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم فرزندتان همیشه سالم وخندان باشد تغییر هیدر بالای وبلاگ شما با عکس کودک دلبندتان عکس های کودک خود را برای ما بفرستید با کیفیت بالا باشد وسایز بزرگ هم باشد مشکلی ندارد در زود ترین زمان وکمترین زمان تحویل شما خواهیم داد مبلغ 2000هزارتومان و در یک روز تحویل خواهیم داد با اوردن ی مشتری برای ما شما فقط 1000تومان پرداخت کنید به وبلاگ من سر بزنید نظرات خود را هم برای ما بزارید موفق باشید
لیلا مامان پرنیا
21 بهمن 91 14:37
مبارکه عزیز دلم امیدوارم 120 ساله بشی خانم گل دست مامان بابا هم درد نکنه خیلی قشنگ بود
افروز
21 بهمن 91 16:09
تولدت مبارك عزيزمممم
marjan
21 بهمن 91 21:00
یعنی‌ من می‌تونم مثل تو مامان به این خوبی‌ بشم!! هانا خوشگلم بازم تولدت رو تبریک میگم عزیزم. نازنین عکس بفرست عجب غذاهای‌ای ای‌ای ای ای
ملی
22 بهمن 91 9:59
عزیز دلم هانا جون تولد دوسالگیت مبارک. نازنین هانا تو این لباسا خیلی نازتر شده. همیشه شاد و سلامت باشه زیر سایه پدر و مادرش.
مامان شایان
22 بهمن 91 15:18
مبارک مبارکککککککککککککککککککککک خاله جون تولدت خیلیییییییییییییی مبارک. ایشالا همیشه با مامان و بابا شاد و سالم و خوش باشید. مامان نازنین رمز بده لطفا
ماری
23 بهمن 91 8:10
مامان خانمی خسته نباشی. عجب کیک خوجلییییی روش مارزپان بود؟؟