هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

همدم

1391/11/5 18:41
نویسنده : هانا خانم
435 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با هانا رفتم تجریش ........خودمون دو تا تنهایی ..........با جسارت فراوان با تاکسی .........بر خلاف تصورم خیلی خوب بود ...........مثل دو تا دوست .....کلی هم خرید کردیم.........حالا بزار بزرگتر بشی هانا خانم ...........پایه هم می شیم......با هم می ریم استخر ....می ریم کافی شاپ........

خدایا شکرت که دختر دار شدم ............من همیشه دوست داشتم دختر داشته باشم .............شاید از نظر روانشناسی چون هیچ وقت خواهر نداشتم ..........به یک پایه و همراه نیاز داشتم .....بیچاره هانا کوچولو که باید خلا خواهری منو پر کنه.

راستی به هانا می گم: تو کیه من می شی ؟

می گه : همدم

فدات بشم همدم من.............دوستام می گن دارم دخترک رو شستشوی مغزی می دمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا مامان پرنیا
5 بهمن 91 22:52
وااااااااااااااای شما همآخه منم خواهر ندارم واز وقتی ازدواج کردم دست به دامن خدا شدم که بهم یه دختر بده وهمش تهدید میکردم که اگه من دختر دار نشم به عدالت این دنیا شک دارم آخه همه دورو بریام چندتا خواهر داشتن ومن خیلی احساس تنهایی میکردمولی الان اونا همشون پسر دارن ومن دارم کیفه که میکنمامیدوارم شما هم همیشه با هم خوش باشید
مامان سینا
7 بهمن 91 18:51
خوب حالا اینقدر پز دخملتو نده از خدا می خوام همدمتو همیشه واست نگه داره