هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

دستیار بازی

1391/10/26 11:53
نویسنده : هانا خانم
934 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش مشغول گردگیری بودم ............برای اینکه هانا رو سرگرم کنم ............شیشه شور رو بهش دادم .....گفتم تو مثلا دستیار من هستی ....تو فیس فیس بزن تا من دستمال بکشم.............بعد بهش می گفتم .....دستیار فیس فیس بزن ..............هانا خیلی خوشش اومده بود .

از اون موقع به من می گه مامان بیا دستیار بازی ........و ما باید میز تمیز کنیم ...........آخه مامانم خونه مان به خدااااااااااااااا تمیز است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی
4 بهمن 91 15:45
سلام ای جان ماشاالله به این هانا خانم من جای شما بودم این دفعه دستمال کشیدنم یادش می دادم دیگه کارتون راحت می شد اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/