هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا و شیر

1391/10/7 15:03
نویسنده : هانا خانم
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

 دو شب پیش می خواستم برای هانا شیر درست کنم ..........شیر پاستوریزه رو از یخچال دراوردم و برای اینکه گرم بشه کمی روش آب جوش ریختم .وقتی به هانا دادم خورد گفت بد .........بد

گفتم شاید رقیق شده دوست نداره .............دو تا قاشق شیر خشک ریختم تو شیشه .باز هانا  نخورد  در نهایت بدون شیر خوابید .......من هم شیشه گذاشتم بالا سرش ..........دو ساعت بعد دوباره بیدار شد و گفت شیر ........شیر........من همون رو بهش دادم........هانا با بی علاقگی خورد ..........بعد من امتحان کردم دیدم ترش ترش بوده........نصف شب وحشت زده رفتم سر یخچال گفتم حتما شیره فاسد بوده.......... دیدم اشتباهی دوغ با شیر خشک به بچم دادم ..........دخترک هم مظلومانه خورده بود.

امروز دوست صمیمیم به من زنگ زده .......نگران از اینکه 6 ماه مرخصی زایمان داره تموم می شه و دخترش (شانیسا ) شیشه نمی گیره ..........یاد چهار ماهگی هانا افتادم که برای اولین بار شیشه خوب گرفت  چقدر من خوشحال شدم ......چقدر احساس آرامش می کردم که دخترک بدون من گشنه نمی مونه .........چقدر اون روزها سریع گذشت .

 

 هانا تا یک سالگی هر دو نوع شیر رو خورد ............من اعتقاد داشتم یک سال شیر مادر برای بچه کافی است ............و بعد از اون شیر خشک خورد ............و در آخر هم دوغ خور شد.نیشخند

حالا دیگه می خوام شیشه نخوره و شبا برای شیر بلند نشه .........چون نگران دندوناش هستم ............می خوام شیر رو با لیوان بهش بدم .............البته می ترسم دیگه خوب شیرنخوره.....یک سری نی های طعم دار گرفتم که برای تشویق این کار خیلی خوب است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا مامان پرنیا
9 دی 91 19:38
خیلی با مزه بود مامان جون حواست رو جمع کن