هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

صبحونه

1391/9/12 21:43
نویسنده : هانا خانم
651 بازدید
اشتراک گذاری

صبحونه وعده غذایی مورد علاقه بنده است .................صبحها اگه مامانم خونه باشه .......برای اینکه اونو از خواب بیدار کنم ........می گم صبحونه .......اون وقت مامانا دلش برای می سوزه و با خودش فکر می کنه بچه گشنه است و از جاش بلند می شه که به من صبحونه بده .............

حالا دیگه من هر وقت نمی خوام بخوابم ..........درخواست صبحونه می کنم .........حتی اگه 10 شب باشه ..........از اتاق شبونه می ایم بیرون و از خوشحالی نخوابیدن فریاد می زنم .........صبح به خیر ..........صبح به خیر

در راستای علاقه من به صبحونه.......یک روز جمعه........ما رفتیم پارک قیطریه .......صبحونه خوردیم ........خیلی چسبید........یک صبحونه ساده و پاییزی به صورت بوفه تو آلاچیق...........من تو عمرم انقدر نخورده بودم........بعد هم حسابی تاب تاب عباسی کردم............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
12 آذر 91 21:54
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره