هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانای مودب

1391/4/11 20:21
نویسنده : هانا خانم
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش دوست مامانم داشت می گفت که پسرش شبا هر 15 دقیقه خیلی بیدار می شه و نمی زاره شبا اصلن بخوابه .........حالا مامان من این وضع افتاده بود تعریف ازمن ...........که نه هانا خیلی دختر خوبی است تا حالا یک شب هم منو بیدار نگه نداشته ........خیلی آروم و خانم است .......بعد بابام گفت ......حالا مگه اومدن خواستگاری دخترت که انقدر ازش تعریف می کنینیشخند.........

مامان نوشت: .ولی خداییش هانا خیلی آروم است .........خیلی حرف گوش کن ومودب است.........جریان سوسکه است دیگه ...........قربون دستت پای بلورینش برم..............

هانا این روزها خیلی بهتر حرف می زنه

اسمشو می گه انا

به من می گه مامان نا .............یعنی مامان نازنین

مامان جون ..........و بابا جون می گه .........

هندونه می گه ......می ره سمت یخچال می گه هندونه ..............

غذا رو بعضی وقتا خوب می خوره .........بعضی روزا هم رسمن روزه است..............بعضی روزا که هیچی نمی خوره .....میفرستمش خونه عمه فریده اش ..........اون خیلی خوب بلده با انواع و اقسام بازی به هاناغذا بده ...آخه اونجادختر عمه و پسر عمش هم هستن ..........با وجود اونا بهتر غذا می خوره....دستش درد نکنه..............

براش یک تاب وصل کردیم .............از 24 ساعت .......20 ساعت داره تاب بازی میکنه.............

 

تا حالا دوبار شهر بازی بردیمش ..........و خیلی خوشش اومده ............ما یک شهر بازی کشف کردیم بالای پاساژ امیر .......خیلی خوبه ........من خلوته .......هم وسایلش نو است ...........هم قیمتاش خیلی بهتر از سرزمین عجایب است...............

البته این عکسای دنیای بازی است........چون وسایلش خیلی داغون استنیشخند

در ضمن هانا خانم ارتباط خوبی هم با حیوونا داره .........دوست دارم براش یک حیوون خونگی مثل جوجه بگیرم ...........ولی می ترسم مریض شه !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

جیرجیرک
9 تیر 91 15:07
salam kheili dokhmaletoon maheeeee mashala 1000 mashala man 21 salame asheghe bacheham khoda kone manm be eshgham beresam va ye niniye nazi mesle shoma dashte bashiim behem sar ebzanid khoshhal mihsam. boos booos
مامان شایان
10 تیر 91 10:36
آفرین هانا جون خوشگل مامانی که اینقدر مامان ازت راضیه.
دلم خیلی برات تنگ شده. دلم می خواد زودی بتونم ببینمت


ما هم دلمون یه ذره شده
مامان هانا
11 تیر 91 10:04
ادرس پاساژ امیر رو میدی مامانش .؟


عزیزم تو چهار راه خواجه نظام است.....این طور که شنیدم اولین شهر بازی سر پوشیده در خاور میانه است
مامان هانا
11 تیر 91 10:08
17 ماهگی عسلک مبارک
آتنا مامان روشا
14 تیر 91 17:32
ناز نازک به حیونها دست میزنی خوب دستتو بشور خدای نکرده مریض نشی
امیر حسین
15 تیر 91 18:59
... تو کیستی؟ هان؟ یادم آمد تو همانی که روزی با پاهایت آمدی و نماندی و رفتی! و من.. من همانم که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم و ماندم…. دوست عزیزم وب خوشملی داری پیش منم حتما بیا/برای دوستی بیشتر منو با نام آوای دلها بلینک خبرم کن تا با چه نامی بلینکمت/مرسی بای
میترا مامان مهرناز
16 تیر 91 3:35
ببخشید یه مدت به علت مشغله زیاد سر نزدم آفرین چه دختر خوبییییییییی مماخ هاپو رو ول کن جیگررررررررررر ما هم آپیم با گزارش حضور مهرناز در تلویزیون
سمانه(مامان محمدرهام)
19 تیر 91 11:41
سلام بر نازنین جون وهانا خانوم خیلییییییییییییییییی دلم براتون تنگ شده.جات تو کلوپ خالیه.بووووووووووووووووووووس ماشالله به هانای خانوم وآروم وخوشگل وخوشتیپ خاله
آیلین کوچولو
21 آبان 91 2:19
سلام هانا خوبی؟من آیلینم خواستم بگم خیلی نانازی. اگه دوست داشتی به منم یه سربزن