هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

17 ماهگی من

1391/4/11 20:20
نویسنده : هانا خانم
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه دوستای گلم ......................من اومدم اینجا بگم که من خیلی بزرگ شدم ....................من 16 ماهگی رو تموم کردم ..........  دیگه کلی خانم شدم واسه خودم..............بازی مورد علاقه من بدو بدو است ............... اگه مامانم هم این بازی رو باهام بکنه دیگه حسابی حال می کنم ...........ما تند تند دور مبلا می دویم و داد می زنیم بدو بدو................. ...................من عاشق بدوبدو هستم ..............با  4 تا قاشق غذا از صبح تا شب بدو بدو می کنم ..........نیشخند

من خیلی هم قرتی شده ام...............توضیح نمی دم چرا قرتی شدم .........عکسامو ببینید خودتون می فهمید............

من عاشق کتاب و مطالعه هستم ..................موقع خواب مامانم رو مجبور می کنم 10 تا کتاب برام بخونه ...........و عاشق نقاشی ..................اینم از آثار هنری من ...........من فقط توپ بلدم بکشم وووووووووووو حین کشیدن توپ با خودم زمزمه می کنم ..........قل قل قللللللللللللللللللللللللللی

من عاشق مهمونی و نانای هستم ...........یک دفعه با مامان بابام رفتم مهمونی اون بیچاره ها هم فکر می کردن من مثل همیشه ساعت 10 تو مهمونی می خوابم ............ولی من دوست داشتم نانای کنم .......بابام تصمیم گرفت منو ببره تو ماشین بخوابونه ............ولی من جیغی زدم که نگو ..............و تا 12 شب با مهمونا اون وسط رقیصدم..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هانا
30 خرداد 91 11:27
الهی مامانش واقعا بزرگ شده .1000000000 ماشالله . بابا.. نقاش این دیر خوابیدناشون که برنامه همس بوس برای هانا جون
مامان شایان
1 تیر 91 10:28
عزیزمممممممممممم هانا کوچولو.
چقدر بزرگ و ناز شدی.
ماشالااااااااااااا

به به ........چقدر خوشحالم که شایان ومامانش هم به ما سر می زنند




مامان هانا
4 تیر 91 10:00
ااااااااااااای وای عزیزم خصوصیش می کنی لو رفت
مهرناز
4 تیر 91 12:47
چه دخمل دایی خوشکلی داریم.چه خانومی شده برا خودش.
سمانه(مامان محمدرهام)
19 تیر 91 11:43
اگه دستم بهت برسه که حتما"میچلونمت ناناز خانومفیگورات منو کشته جییگر طلا