هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

من و حوله خوشتیپیم

1391/2/30 10:23
نویسنده : هانا خانم
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

من یک حوله داشتم..........خیلی دوستش می داشتم........ ولی راستش یادمون رفته بود ازش استفاده کنیم .....آخرین بار مامانم با خودش فکر کرد........ یکم ازش استفاده کنه............ چون تقریبا برام کوچیک شده............من خیلی حوله ام رو دوست داشتم به حدی که تا نیم ساعت اجازه نمی دادم کسی لباس تنه من کنه.............

 

بعدش هم با کلی گریه لباس پوشیدم ............بازم باید حوله ام رو تنم می کردم............آخه من خیلی باهاش احساس خوشتیپی می کنم................

در آخر این مامانم به یه کشف باحال رسیده ........اینکه با اینکه من کچلم ولی موهام خوب بلنده..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شنتیا
31 اردیبهشت 91 0:43
بااااااااازز گفتی کچل؟؟؟؟؟؟ کجاش کچله هانا خوشگله ، کلی مو داره اونم از نوع فوق خوشرنگ و خوشگل....
مامان هانا
2 خرداد 91 11:48
مامانی دلت میاد میگی کچل !!!!!!!!!!! بعدا این دفترو میخونه ها !!!!!!!!!! الهی که چه ذوقی داشته برای حوله .
میترا مامان مهرناز
3 خرداد 91 2:44
ای جانممممممممممممممممممممم تیپشو قربون راستی روغن بادوم خیلی خوبه ها من امتحان کردم جواب داد آپم
میترا مامان مهرناز
6 خرداد 91 19:41
خصوصی
مامان هانا
7 خرداد 91 13:36
مامان هانا
13 خرداد 91 11:11
دلم شده غرق سرور و شعف کعبه شده بهر علی یک صدف مرغ دلم رها شده به سوی ایوان باصفای شاه نجف روز میلاد مولا علی مبارک .
ehsanHD
17 خرداد 91 19:21
khoda behetun bebakhshash bache namakieeeeeeeeeeeee
مامان شایان
1 تیر 91 10:32
شایان: هانا جان من هم کچل هستم. تو که دیگه موهات دراومده.
مامان شایان
17 تیر 91 12:44
هانا جونم من عاشق این عکس با حوله حمامت هستم. خیلی خوشگله عزیزم