هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هاناخانم در برما

1391/4/31 22:51
نویسنده : هانا خانم
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام .....................هانا خانم اومد .............از سفر اومد .....من رفته بودم یک جای دور به نام برما...........................وسط کوه .........پر از مه................تو چلده تابستان شال و کلاه کرده بودم

دوستان عزیزم رو دیدم و داد زدم............بععععععععععععععععععععععععععععععع

و تو راه هم مثل خانم های با شخصیت اکثر مواقع رو صتدلیم نشستم و چرت زدم ..........اخه تو این مسافرت برنامه خواب و غذام حسابس قاتی پاتی شد..............اینجا هم از خواب بیدار شدم ......و اعصاب مصاب تدارم..............نیشخند

 

اینجا هم لحظه اشنایی من با عروسک عزیزم ثریا است که باباییم برام خریده..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)