هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

13 به در

1391/1/21 22:58
نویسنده : هانا خانم
544 بازدید
اشتراک گذاری

من پارسال ١٣ به در میوم شکوفه ها یک چشمی خوابیده بودمممممممممممممممممممم........

امسال هم رفتم میون شکوفه ها..........

اینم چند تا عکس بدون شرح.............

عید واسه من نتایج اخلاقی پرباری داشت..............من دیگه از غریبه ها نمی ترسم و جیغ بنفش نمی زنم...............من دیگه در 13 به در با وجود ادم های غریبه بد اخلاقی نکردم و به مامانم نچسبیدم تازه از دور به غریبه ها لبخند هم زدم....................

 ولی یک مشکل جدی............آقا من پارسال 13 به در کچل بودم ..........امسال هم موی چندانی نداشتم .........خدایا یعنی من سال دیگه این موقع مو دارم...............اصلن باید سبزمو به این نیت گره میزدم..............کسی ایده ای داره که من  کی مودار می شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

Vida
23 فروردین 91 14:26
نگو تو رو خدا... اين همه موي به اين ظريفي و خوش رنگي داري... نا شكري ممنووووووووووووووووووووووووع عيب روي دخملمون نذار!!!!
میترا مامان مهرناز
26 فروردین 91 2:20
عزیزززززززززززززززم موهاش هم درمیاد غصه نخور منم همین جور مثل تو بودم اما به مرور موهاش دراومد خصوصی هم داری
آرزوهای رنگی
26 فروردین 91 10:08
سلام .شمارا به دیدن نقاشیهام در وبلاگم دعوت میکنم اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزند نازتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قراردهم اگر خوشتان آمد میتونید بخرید برام نظر بگذارید موفق وسربلند باشید
مامان هانا
26 فروردین 91 11:20
الهی مامانی نگو .... موهای نازش به این قشنگی ... ببوس هانا جونیمو
میترا مامان مهرناز
31 فروردین 91 16:05
خصوصی داری
مامان مانلی
12 اردیبهشت 91 8:26
حالا ببین چه گیسو کمندی بشه برات. ببوس فرشته کوچولوتو.
میترا مامان مهرناز
14 اردیبهشت 91 2:59
با همون رمز قبلی آپم