هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

عید شما مبارک

1391/1/9 23:11
نویسنده : هانا خانم
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

عید شما مبارک ............دمبه شما سه چکارککککککککککک

ببخشید به خاطر تاخیرم ..........آخه من مسافرت بودم

آره دیگه ..........اینم هانا و سفره هفت سین ....................اگه دقت کنید می بینید که سرم کبود شده...................روز قبل از عید خدا به من رحم کرد و من باز دوباره از تخت پایین افتادم...........سرم به طور وحشتناکی باد کرد............و مامان بابام من رو سریع بردند دکتر.............به خیر گذشت.........واقعا انگار یک هاله ای از نی نی کوچولوها محافظت میکنه.............

یکبار هم آینه میز توالت رو ..........رو خودم برگدونم ولی باز به طور معجزا آسایی من بین تخت و آینه موندم .....و اینه به تخت گیر کرد ..........و به من نخورد....................من روزهای خطر ناکی رو سپری میکنم ...................هر روز دله مامانم می لرزه که اتفاقی واسه من بیوفته..............

اما عید ما ..............من به شمال رفتم ......اولش پیش خانواده پدریم در بهشهر رفتیم............اونجا همه منو تحویل گرفتند...........ولی من مغزم با دیدن این همه آدم و محیط جدید قاطی کرده بودو کلا خیلی بچه خوش اخلاقی نبودم..............

بهدش رفتیم نوشهر با دوستای مامان بابام .................ولی اونجا هم سرما خوردم ................متاسفانه خیلی عکس ندارم......................

من اونجا به هیچ الویی رحم نمی کردم...................و کلا به الو همه کار داشتم............

مامانم از اونجا واسه من یک مایو گپ خرید............تا تابستون یک تنی به اب بزنم..............دیگه حالا مایوم اندازم دارم....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محسن
14 فروردین 91 22:06
سلام من محسنم عید شما هم مبارک.به هانا خانم واسه داشتن مامان و بابایی به این مامانی که دفتر خاطرات مصور به این قشنگی واسه دخترشون فراهم کردن تبریک میگم.امیدوارم که هانا خانم وقتی بزرگ شدهمین طور براتون زحمت بکشه و قدرتون رو بدونه. واسه شما هم که حدس مسزنم مامام هانا باشین آرزوی موفقیت می کنم
مامان هانا
15 فروردین 91 10:51
سلام عزیزم سال نو مبارک . بهترین ارزو ها رو برات ارزو می کنم .
ژينا
15 فروردین 91 16:02
نازنين جون ماشالله اين دخملت خيلي بزرگ و ناز شده از طرف من كلي ببوسش
آرتین خان
16 فروردین 91 23:16
سلام عزیزم سال نو مبارک خوشگل خانوم
مامان هانا
19 فروردین 91 10:23
بوس برای هانا جون . ولی چقد نوشهر هواش خوب بود کلی کیفیدیم و لذت بردیم . هوای شمال وقتی وارد ریه هات میشه واقعا جون میگیری.