هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

گزارش تصویری (راه رفتن)

1390/12/21 23:09
نویسنده : هانا خانم
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

من مدت مدیدی بود که با کمک میز راه می رفتم ...............

بعضی وقتا ماشینم رو هول میدادم و راه می رفتم .............

بعضی وقتا هم کارای خطر ناک می کردم.............

تا اینکه بلاخره موفق شدم و خودم به تنهایی را ه رفتم..................

اینم یک عکس از دختری که لباس مامانش رو پوشیده و بسیار شلخته است...........

اینخا هم مشغول مورچه خوار سواری است............

یک صندلی مخصوص هانا مانتانا هم دارم که روش عکس و اسمش است و خیلی دوسش دارم .........وقتی روش می شینم احساس بزرگی می کنم ...........ولی خیلی خطر ناک ازش پیاده می شم و خودم رو پرت می کنم پایین.............اه.............خدا به من رحم کنه.............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رهام
22 اسفند 90 8:57
شيرين كاريهاي دخملمون تازه شروع شده....
Vida
23 اسفند 90 14:25
آآآآآآخ ناز بشي
مامان هانا
24 اسفند 90 15:12
100000000000000 ماشالله به هانا کوچولو مامان با حوصله سال نو پیش پیش مبارک .
میترا مامان مهرناز
25 اسفند 90 1:39
ایییییییییییییی جانم کیف کردممممممممممممممم خیلی وقته پیش ما نیومدیناااااا
مامان امير حسين
5 فروردین 91 1:21
سلام مامان گل ماشا الله به اين ني نيه بازيگوش ني نيه ما هم تقريبا هم سن كوچولوي شماست به ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم
آتنا مامان روشا
10 تیر 91 14:06
هانا کوچولو وبلاگ روشا خانوم از ابتدا با کلی عکسهای اتاقش و لباساش تغییر کرده لطفا پیش ما بیایید