هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا خانم ددری

1390/9/11 15:10
نویسنده : هانا خانم
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

خب این جند وقت که من نبودم.............یک روز با مامانم ودوستاش زنونه (آخه من هم دختر خانم هستم)رفتیم رستوران اردک آبی صبحونه خوردیم و من حسابی ناپرهیزی کردم و از غذاهای ترش و شیرین و شور امتحان کردم.........آخه مامانم جدیدا میگه من باید اجتماعی شم ..........و من رو به جاهای شلوغ می بره..........

اونجا حسابی آواز سر دادم و یک عالمه غذا رو رو زمین ریختم..........و از شیطنت حسابی آبرو ریزی کردم و آخر سر به  این وضع به خونه برگشتم...........

من قرتی شدم................دیگه لاک می زنم.............تو رو خدا مامانم رو دعوا نکنید ...........همین یه دفعه بود...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
12 آذر 90 12:27
قربونت برم من خوشگلم یه هالمه لاک بزن خب تو دختری عشق من
t & h
30 آذر 90 15:58
الهی قربون اون لپهات دختر اجتماعی نازنین خدا حفظت کنه فقط لاک نزن که واسه ناخن های ظریف و نازکت ضرر داره یک عالمه بوس
sahar
16 بهمن 90 15:02
elahi man ghorboone on ghiyafat besham azzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam asheghetam
دوست بچه های گل \\\
20 بهمن 94 15:26
اون خانوما که سر میزید را معرفی نمکنید؟