هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

گزارش تصویری (هانا و شیطنت)

1390/9/17 12:51
نویسنده : هانا خانم
1,378 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی خیلی شیطان شدم.............با اجازه تون کنترل تلویزیون دیگه کارنمی کنه.............یک روز هم در عرض ٣٠  ثانیه رفتم سراغ  xbox و قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژز زدم جا سی دی در امد ......................و بعد هم کدمشششششششششش و Xbox  ترکیددددددددددددددددددد.................( البته بلاخره بعد از چند روز با مهندسی دوستان درست شد)

این هم چند تا عکس

تو آشپز خونه که رفتم هیچ................درکابینت رو باز کردم هیچ..............رول آلمینیوم رو هم باز کردم...........آفرین بر من..................

آی چه حالی می ده سی دی ها به هم ریختن.................

این هم عاقبت شیطنت............ اینجا بد جور گیر کردم.....................کمکککککککککککککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رهام
21 آذر 90 10:05
آفرين به دخمل شيرين و قشنگ ما


واقعا آفرينننننننننننننننن
صدیقه(فانوس)
27 آذر 90 1:54
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم اسم دخملیه منم هاناست همه صفحاتتونو خوندم ماشالله به دختر نازتون دوسش دارم بوس بوس
بهار
28 آذر 90 17:57
هانا خاله خوابت برده ها حسابی بدو بدو من مردم انقد اومدم چک کردم دیدم پست جدید نذاشتی پاشو بیدار شو منتظرم خاله