هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا خانم دل درد دارد..........کمک

1390/8/26 19:43
نویسنده : هانا خانم
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یک روز سرد پاییزی قرار بود باباییم منو ببره جایی............مامانیم خیلی به بابام سفارش کرده بود که لباس گرم تن من کنه...................اونم منو مثل  اسکیموها کرده بود........بعد هم از من عکس گرفته که ثابت کنه من چقدر لباس پوشیدم...............

مامانم به کشف جالب رسیده ..........اون بعد از غذا آب ماست رو با نعناع قا تی میکنه به من میده..........منم خیلی دوست دارم..........ولی موهام انگار بیشتر دوغ می خورند.

مامان نوشت: می گن دو تا چیز رو نباید چش کرد.............یکی اخلاق شوهر.............یکی مزاج بچه .........این دختر شدیدا مشکل دستشویی داره.......به حدی که دل درد می شه ...........سعی می کنم میوه بهش زیاد بدم..........آب انجیر هم می دم...............چی کارش می شه کرد......اگه راه حلی دارید به من بگید............دخترم خیلی اذیت می شه............اصلا بچه ها چرا اینجوری می شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم یک عکس بدون شرح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهور
26 آبان 90 19:51
سلام براي دل درد كوچولوي نازت بهش عرق نعناع بده خودتم بخور
یاسمن دختراسمانی 12ساله
26 آبان 90 20:17
نازییییییییییییییییییییییی
یاسمن دختراسمانی 12ساله
26 آبان 90 20:18
توی این عکس وسطیش چه بامزه شده موش موشی
marjan
28 آبان 90 0:46
دوستم، آب گلابی رو با آب و چند قطره عرق نعناع قاطی‌ کن بده بهش معجزه می‌کنه. لطفا هم کمپوت گلابی یا آبمیوه گلابی نگیر، خود گلابی رو بگیر یا لهش کن و بصورت پوره بده یا آبش رو بگیر و مثل بالا که گفتم قاطیش کن بریز تو شیشه. لطفانم آب ماست نده که بدترین چیز واسه یبوست هست.



مرجان جونم .......هانا اصلا گلابي دوست نداره......بعد مي گن آب ماست براي يبوست خوبه......ماست اصلا خوب نيستو
میترا مامان مهرناز
3 آذر 90 11:11
جونم هانا انشالله مشکلش زودتر حل بشه غذاهاش رو تا جایی که ممکنه رقیق درست کن و کره هم تو غذاش زیاد بریز هم کالری بالایی داره هم معده و روده هاش رو چرب میکنه به ما هم سر بزنین
بهار
9 آذر 90 13:36
اشک تو چشای نازت نبینم عروسکم