هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا با یه عالمه عکس

1390/6/4 14:10
نویسنده : هانا خانم
2,221 بازدید
اشتراک گذاری

من در 6 ماه و دو هفتگی به آتلیه رفتم و بعد از 3 ساعت عکاسی در همان آتلیه به خواب رفتم .این نتایج زحمات من و دوستان است..............

اینجا من یک هانای پرپری هستم...

این یک عکس هنری است که مثلا حموم هستم

اینم حموم با روسری......

 

هانا در میان گلها

هانا سنتی می شود فقط قلیونم کمه..........

چند تا عکس خوانوادگی هم است که رمزی می شود . خواهشمند است دوستان درخواست فرمایید تا با اجازه مامانیم رمز رو تقدیم کنم.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رهام خان
21 شهریور 90 10:57
واي چه باحال شده
موژان
5 مهر 90 15:04
وايييييييييييييييي جوووووووووونم بووووووووووووووسسسسسسسسسس
مرضیه(مامان ارشان)
12 مهر 90 17:20
چه دخمل ماهی داریم ماااااااااااااااااااا
elham
15 بهمن 90 12:42
ماشاله هانا جون خیلی خوشگله تولدش مبارک باشه من دوقلو دارم و خیلی دوست دارم مثل شما تولد کفشدوزکی بگیرم ولی با این دو تا وروجک وقت نمی کنم .
mohammad
26 اردیبهشت 91 12:21
salam mikhastam ramzo be manam bedid age mishe mikhastam axaye kocholotono be hamrahe khanevadash bebinam mamnon
تانا
21 خرداد 91 16:18
سلام هانا خانوم خوشگل و مامان هانا منم یه خواهر خوشل دارم اگه مامان اجازه داد برای من هم رمزو بفرست تو وبلاگم وبلاگ زیبایی داری لذت بردم بوووووووووس