هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانای 5 ماهه

1390/5/3 16:29
نویسنده : هانا خانم
2,041 بازدید
اشتراک گذاری

بله مادر .......... جونم براتون بگه که ما چند وقتی است که 5 ماهه شدیم.

از هنر نمایی ما در 5 ماهگی:

غذا خوردن (البته فقط فرنی و سرلاک )

نشستن برای چند ثانیه

جیغ زدن و تمام اهل محل رو صدا زدن .اون هم در جاهایی که باید سکوت بر قرار باشه...... مثلا کافی شاپ (آخه چند وقت پیش مامانم منو برده بود کافی شاپ ..... اونجا هم تاریک بود......منم حسه رمانتیک .....یه دهن برای همه خوندم ......تا هیچکی دیگه تو کافی شاپ حسه رمانتیک نداشته باشه...)

پاهارو سفت نگه داشتن روی زمین

 و یا محکم کوبوندن در زمین

این هم چند عکس از من و دوستام :

من و پانیا کوچولو

من و یک دوست قرتی که مو هاشو رنگ کرده ....... منم تعجب ... یعنی مامانی من هم موهامو رنگ می کنه.... آخ یادم نبود .......من کچلم

من و دوستم علیرضا ...... با اینکه از هم دوریم ....... باز با هم کانال دوستی زدیم.........اینجوری...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
9 مرداد 90 19:26
سلام نازنین تو اون عکس بالایی هانا شبیه بابات شده. تو بقیشم شبیه خودته. دیگه باید گامبالو خانوم صداش کنم.
روناک مامان سام
18 مرداد 90 19:35
ما شااله به این دخمل خوشگل عزیزمممممبا اجازت لینک کردم
saye
25 دی 90 12:58
اي جااااااااااان!!!!!!!!!!