هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا خانم غذا خور می شود

1390/4/24 20:24
نویسنده : هانا خانم
2,013 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بنده باخوردن اولین غذای رسمی به جمع آدم بزرگها پیوستم ..........چون دیگه داشتم آبروی مامانیم رو می بردم .....من حتی دوستم همراز رو ا.....ز گشنگی داشتم می خوردم

به همین خاطر وقتی مامانیم برای من فرنی درست کرد ......من هم مشغول خوردن عروسکم بودم.

بعدش من رو گذشتن رو صندلی غذام ..........

ولی من عادت نداشتم و برای اینکه خاطره خوبی از اولین غذا خوردنم باشه تغییر مکان دادم ......من بسیار بسیار فرنی دوست داشتم....... به حدی که همه کاسمو تا ته خوردم ......... مامانیم می ترسید اولین بار به من زیاد بده ولی وقتی دیگه بهم نمی داد ...........ما داد می زدم ...........یعنی فرنی فرنیییییییییییییییییییی

در آخر هم قاشقم رو لیسیدم ............وای که چققققققققققققققدر خشمزه بود

تولد غذا خوردنم مبارککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mahshid
24 تیر 90 22:42
ایده ی هانا خانوم به روایت تصویر خیلی با مزه است ضمنا نوش جونت هانا کوچولو
طناز
25 تیر 90 13:38
پس دیگه هانا خانم از فردا باید تو رستوران باهات قرار بذاریم دیگههههههههه
نيلووو
4 مرداد 90 4:28
هانا جونم پسر منم متولد بهمن 89 هستش خوشحال ميشه باهاتون آشنا شه در ضمن اينم بگم پسر منم مثل خودت خوش تيپ و کچله و البته بازم مث تو خيلي خيلي خواستني و ملوس ... وبلاگتو خوندم خيلي بامزه نوشتي کلي کيف داد مرسي عزيزم من بي اجازه لينکت کردم گلم
ابو الفضل و زینب
10 مرداد 91 12:47
سلام چه نی نی خوشملی دارین... به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم... با تبادل لینک موافقید؟