هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

تولد دوستم

1392/6/10 23:40
نویسنده : هانا خانم
1,877 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق تولد هستم ........

به هر شکلی .......

تولد خودم یا دیگران ............

تولد آدم بزرگ یا کوچک......

فرقی نمی کند

من عاشق تولدم

این بار تولد زنبوری دوستم شانیسا

 

 

از وسطهای مهمونی من دیگه پیدام نبود............من 3 تا دوست پسر پیدا کرده بودم واسه خودم .......و سرم حسابی گرم بود...........وقتی مامانم اومد دنبالم با این صحنه مواجه شد......

 

 

راستی از اونجایی که رویای همیشگی من تولد است ......تم امسال رو خودم به مامانم پیشنهاد دادم............و اون مینی موس است ........حالا باید دید تا موقع نظرم عوض می شود یا نه!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرناز مامان شنتيا
20 شهریور 92 2:31
هانا جوني دلم واست خيلي تنگ شده، شنتيا هم همش عكستو ميبينه ميگه ًهانا ً . فقط يكمي بايد صبر كني ما حالمون بهتر بشه. تورو خدا يه تم آسون بزاراااااااا. بوووووووووسسس