هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا در 21 ماهگی

1391/8/19 11:43
نویسنده : هانا خانم
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

 من هانا در آستانه 21 ماهگی ........هیچ شباهتی به هانای سایق ندارم .........کلی شیطون شدم .............کلی پر حرف شدم ..............کلی بزرگ شدم ....................

بچه ها در یک سنهایی دچار پرش سنی می شوند و به یک بچه جدبد با تواناهای جدید  تبدیل می شوند مثل 6 ماهگی ........یک سالگی ...............و به نظرم در 20 ماهگی ...................

این روزها یک اسباب بازی سرگرم کننده هستم ..........خوشا به حال مامان بابایی که خسته نیستند و من تمام روز اونا رو سرگرم می کنم ................

من عاشق تماشای سی دی شدم ........خودم DVD  رو روشن می کنم و با موزیک ها دور میز می چرخم و می رقصم ...............هر چند این موضوع علاقه من سی دی خیلی استقبال نمی شه ............بیشتر سی دی های با نی نی و سرزمین شادی نگاه می کنم و ادای شخصیت ها رو در می آرم و پاندای کونگ فو کار و بن تن قهرمان می شم ..............نمی دونم آیا این سی دی ها برای بچه ها خوب است یا نه ؟ تا  چقدر در روز می شه نگاه کرد؟ اینم یک عکس از فیگور سی دی دیدن بنده ...........

اصولا دیگه کسی نمی تونه ازم عکس  بگیره .......چون قبل از گرفته شدن عکس .............خودم می خوام ببینمشون.........فقط چند نمونه از شر بازیهای من (قابل ذکر است من قبلا خیلی آروم و سر به راه بودم .............)

 

جدیدا یکی از اعضای خانواده کلاس body balance می ره و من این تمرینها رو ازش یاد گرفتم..............

من مثلا دارم حفظ تعادل می کنم ...........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آتنا مامان روشا
19 آبان 91 18:37
هزار ما شاالله به این دختر شیطون و البته خیلی باهوش که انقده کارهای خوب خوب بلده.
marjan
20 آبان 91 8:00
تا ۲ سالگی اصلا نباید بچه پای کامپیوتر و تلویزیون بشینه بعد از دو سالگی یک ساعت تا خیلی‌ زیاد دیگه ۲ ساعت اونم مجموع پای کامپیوتر بعضی‌ کردن + تلویزیون نگاه کردن+ ویدئو گیم بازی کردن و تمام اینها. موقع غذا خوردن هم باید همهٔ اینها خاموش باشه. اینا چیزیه که اینجا توصیه میشه اما من نمیدونم چه قدر آدم زورش میرسه به بچه. این لینک رو هم نگاه کن: http://www.babycenter.com/0_tv-watching-guidelines-for-toddlers_11746.bc
marjan
20 آبان 91 8:04
درضمن در عکس اول فقط یه ظرف تخمه کم داره این هانا خانوم
مامان شایان
20 آبان 91 15:14
هانا خوشگله تو عزیز من هستی. ژست تلویزیون دیدنت خیلیییییییی با حال بود. شایان من همش پای تلویزیون وای میسه و سی دی میبینه. مامان نازنین بازم خدارو شکر کن که کوچیکیش آروم بوده. خدا به داد من برسه که ......... هانا کوچولو خیلیییییییییی دوست دارم
مامان سینا
23 آبان 91 12:00
ناز بشه الهی چقدر دوست داشتنی
هـآنـآ
23 آبان 91 15:16
وووویِیییـــ خُدآآآ خیلــی نــآزهـ
آتنا مامان روشا
30 آبان 91 14:56
شما جزء دوستان ما بودید ولی از اونجایی که ما زیاد به شما سر میزدیم و شما از تون خبری نبود دیگه از لیست دوستانمون حذف شدید. بوس خدا نگهدار