هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا و پس انداز

1391/6/31 10:51
نویسنده : هانا خانم
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش من با دوستای بهمنی یک گرده هایی داشتم.ما همه همسن هستیم ولی خیلی بلد نیستیم با هم بازی کنیم..........

بعدش با هم تاب بازی کردیم

همانطور که گفم ما همه دقیقا 19 ماه داریم ولی خیلی روحیات متفاوت داریم ..............من به نسبت بقیه بچه ها خیلی محافظه کار هستم و تازه یاد گرفن از سرسره بیام پایین ..............

من به پول علاقه زیادی دارم .............یک کیف داشتم که از همه پول می گرفتم و توش می گذاشتم ........یک روز با پولا رفتیم و ست لوازم آشپزخانه خریدیم ..............حالا کاربردهای پول رو درک می کنم .........واقعا چیز خوبی است

اینم یک استال خواب جدید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران قلنبه
31 شهریور 91 12:27
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید عجله کنین امروز روز آخره یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
میترا مامان مهرناز
2 مهر 91 10:32
عزیززززززززززم قربون این دخمل ناز و محافظه کار ببخشید خیلی وقته نتونستم بیام اما همه رو یکجاااااااااااااا خوندممممممم همیشه به سفر و شادی راستش منم تجربه سفر خارجی رو 2 بار با بچه کوچیک داشتم بار اول مهرناز فقط 13 ماهش بود و بار دوم مرداد همین امسال به نسبت بد نیست اما خوب سختی های خودش رو داره که به نظرم زود فراموش میشه ولی با این حال نظر من اینه که به خاطر بچه نباید این نوع سفرها رو کنسل کرد خیلی وقته پیش ما هم نیومدید
اتنا مامان روشا
3 مهر 91 17:33
مبارکت باشه هانا خانوم