هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا و رفقا

1390/10/19 10:50
نویسنده : هانا خانم
1,804 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نوشت :هانا خانم خوبه................ولی شبا خیلی ناآرومی می کنه........کاشکی این هانا خانم به ما می گفت چه مشکلی داره..........یک ٥ دقیقه ای تقریبا فریاد می زنه تا از حال میری.............بچه ها کسی تجربه داره ..........البته یک دندون گنده هم داره داز بالا در می یاره.............

هانا بی دندون حالا ٣ تا دندون پایین داره و یکی بالا.................مدل جدیده

می دونید اولین عکسی که من از هانا دارم چی بود ........هفته ١٢ ........اون موقع ساعتها با دقت عکس رو نگاه می کردم............و حدس می زدم چه جوری می شه این خانم خوشگله..........

 

اون موقع هيچ بچه اي تو آشناها نبود و من با خودم فكر مي كردم ..........يعني هانا با كي بازي مي كنه

ولي هانا الان چند تا دوست پيدا كرده...........

آرابلا خانم كه البته يك رگ ژاپني هم داره............دختر خاله هانا(البته دختر خاله مامان هانا)

اينم آقا شنتيا.............شتيا و هانا دقيقا 10 ماه تقاوت سني دارند.........ماماناي اونا هم دقيقا 10 ماه تفاوت سني دارند..........اميدوارم واسه هم دوستاي خوبي باشند........و موهاي همديگر رو نكشندنیشخند

البته ني ني خاله شهره هم تو راهه...........

هانا خانم حالا  يك عالمه دوست داره تو فاميل........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان امین
25 دی 90 12:19
نازنین جون. اون عکس سونو مال دکتر شاکری نیست؟


آره عزيزم ...مال اونجاست




سعیده مامان امین
27 دی 90 13:07
وای نازنین جون. منم ساعت ها به این عکس نگاه میکردم. به همه نشون دادم. بک گراند موبایلم بود. شب و روزم بود. ههههههههههه
ولی دکتر شاکری به همه همین عکسو میده.
به خانم برادر منم همینو داده بود
ایشاله هانا جونم همیشه خندون باشه[hr

آره سعيده حون..........من هم يه چيزايي حدس زده بودم.....چون مثل اينكه اين آقاي شاكري سر ملت رو كلاه مي زاره .......و به همه يك عكس مي ده.......حقشه آدم ازش شكايت كنه.........