هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

شب یلدا

1390/10/2 13:20
نویسنده : هانا خانم
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین شب یلدامن بود.....................من دیگه هر چهار تا فصل سال رو دیدم.................متاسفانه مامانم نتونست برای من لباس هندونه ای بخره............ولی من چون مهمونی خونه عمه جونم دعوت بودم این لباس رو پوشیدم که یکم شبیه هندونه شم..................

 

اینم یکی از ادا و اطوارای بنده است..........وقتی بهم می گن موش شو ....بینی رو جمع می کنم...و با صدا نفس نفس می کشم............

حدس بزنید من دارم اینجا با علاقه چی می خورممممممممممممم................لواشککککککککککککک..........می عاشق لواشک هستمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
7 دی 90 22:08
هانا خاله قربونت برم دستت درد نکنه یه پست گذاشتی دلم خیلی تنگ شده بود
میترا مامان مهرناز
11 دی 90 15:56
مبارک باشه این دختر بدون لباسم مثل هندونه شیرینه آپیم
مامان رهام
13 دی 90 9:23
اي جان موش موشك
پریا
13 دی 90 14:13
خیلی دوسش دارم