هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

من دندون دار شدم

1390/7/18 13:52
نویسنده : هانا خانم
768 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخرررررررره دندونم زد بیرون. اونم ٢ تا باهم البته اولین جوانه دندون رو دقیقا دوشنبه هفته زد.

دیروز عمه جونم برام آش دندونی درست کرد..........تا جوهای توش بترکه .......مثل دندون من که ترکیه از لثه هام..........

 

من دیگه خیلی حساس شدم اگه مثلا مامانم به بابام بگه بیا هانا رو بگیر خسته شدم خیلی بهم بر می خوره و بغض می کنم

مامان نوشت: عذاب وجدان گرفتم از اینکه خسته بودم . منو ببخش عروسک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سينا
9 مهر 90 8:17
مبارك هانا كوچولو ديگه داري يواش يواش پا به دنياي آدم بزرگا مي ذاري
میترا مامان مهرناز
17 مهر 90 10:05
مرسی به ما سر زدین چه دختر ملوسی خدا حفظش کنه براتون دندوناش مبارک
t & h
30 آذر 90 16:02
عزیزم دندونت هم مبارک و آۀش دندونیت هم همینطور