هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

می خوام برم دریا کنار دریاکنار هنوز قشنگه.......

1390/6/28 23:25
نویسنده : هانا خانم
4,203 بازدید
اشتراک گذاری

می خوتم یک دهن براتون بخونم ....حمیرا خانم تو نیومدی دریاکنار ولی من رفتم..........

می خوام برم دریا کنار دریاکنار هنوز قشنگه

آخ میدونم از سبزه زار تا شالیزار هنوز قشنگ

بله ما رفته بودیم دریا کنار این دومین سفر من به شمال بود و انصافا خانمی رو به جا اوردم .......فکر کنم به مامانم رفتم انقدر خانم شدم .........

این هم شالیزار

شبا هم در کنار مامان و بابام و دوستاشون می آمدیم تو تراس و جوجه می زدیم و حال حول می کردیم

بدش می رفتیم تو ویلا و تا صبح پانتومیم بازی می کردیم ......آخه من نه که حرف زدن بلد نیستم از این بازی خیلی خوشم می یومد.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رهام
29 شهریور 90 11:29
آفرين دخملي
پس حسابي بهت خوش گذشته


مرسي خاله جون
marjan
29 شهریور 90 23:11
asheghetam man akhe


خاله پس كي مي آي منو واقعا ببيني؟
مامان سينا
30 شهریور 90 8:20
اي ول دخملي پس مثل مامانت ددري شدي
روناک مامان سام
1 مهر 90 8:30
عزیزم افرین به این دخمل گل
به تو جوجه کباب ندادن خاله؟