هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

تولدم مبارک - من 3 ساله شدم

1392/11/18 23:47
نویسنده : هانا خانم
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

من هانا خانم هستم ..........

3 سال دارم............

امسال همین جور که گفتم تولدم مینی موسی بود.........

ما تو کل دوست و اشنا 7 تا بچه بودیم .........

به همین خاطر بیشتر تولدم یه مهمونی بزرگا تبدیل شد..........

ولی به خودم هم بد نگذشت........

با دوستام اتاقم رو ترکوندیم...........

عاشق اون مراسم شمع وکیک و البته کادو ها بودم............

موقع کیک بریدن خودم رفته بودم واسه خودم تند تند یک چاقو پیدا کرده بودم.......

و خیلی حرفه ای کارم رو انجام دادم

و حالا چند تا عکس

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا و زکریا
19 بهمن 92 0:04
مبارککککککککککککککککککککککککککا باشه دردانه ی زیبا چه کیک خوشگلی منو یاد برنامه ی کیک پزان برتر دنیا شبکه جم تیوی انداختی الهی که همیشه شاد باشی و تولد 100 سالگیتو با نوه هات جشن بگیری
مامان مرمر
19 بهمن 92 0:24
سلام هانا جون من آرمان هستم... تولدت مبارک... خیلی خوشجل شدی دختر... خب اگه دوست داشتی بهم سر بزن تابیشتر باهم آشنا بشیم.. شب بخیر
مامان شایان
2 اسفند 92 15:16
واییییییییی عزیزم تولدت خیلییییییییییی خیلیییییییییییی مبارک. ایشالا جشن 120 سلگیت با مامان و بابای خوبت