هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

تجربه اولین آرایشگاه

1392/10/6 12:27
نویسنده : هانا خانم
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

من بعد از یک مدت طولانی اومدم

من این مدت برای اولین بار آرایشگاه رفتم ......آخه من تو این 2 سال و 10 ماه تا حالا موهامو کوتاه  نکرده بودم..........نیاز بود تا اونا رو مرتب کنیم .......تا دیگه خوشگل بلند شه

ما آرایشگاه مامانم رفتیم .....آخه چند بار قبلش با مامانم رفته بودم .....اونا خیلی منو تحویل گرفته بودم ......و حس خوبی نسبت به اونجا داشتم .........و انصافا هم مثل دخترای گل همکاری کردم

اولش این شکلی بودم .........یک جورایی شبیه انیشتن شده بودم

در حین کوتاه شدن موهام

 

 و ..............بلاخره آخرش این شکلی  شدم

 

 

یک روز هم یادوستم شانیسا رفتیم کافه هنرمندان  و یک صبحانه ( برانچ در واقع ) هیجان انگیز خوردیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهنیا
7 دی 92 10:42
خیلی خوب و زیبا می نویسید مامان هانا خانم