هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

پرنسس هانا

1392/9/26 21:41
نویسنده : هانا خانم
951 بازدید
اشتراک گذاری

من عروسی بودم.........

عروسی دختر عمه ام.........

خیلی بهم خوش گذشت

کل عروسی را با 3تا بچه دیگه دور تالار دویدیم.....

من اون شب پرنسس شده بودم

 

من و ابو

راستی فردای عروسی آتلیه هم رفتم..........

ولی اصلا همکاری نکردم............

هر کاری بهم گفتن انجام بدم ............برعکس کردم.....اصلا رو مد همکاری نبودم

وقتی خانم عکاس می گفت : "هانا مگه عکس خوشگل نمی خوای داشته باشی؟"

می گفتم " نه من عکس زشت دوست دارم"

خانم عکاس بیچاره با ناامیدی می گفت : "وای ......تو بزرگ بشی چی می شی"متفکر

به زودی عکسها گذاشته می شه البته اگه چیزخوبی ازش در بیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
6 آبان 92 21:14
پرنسس دوست دلشتنی من دلم برای شیرین زبونیات تنگ شده عشقم


marjan
8 آبان 92 3:05
هانا ,تو یه نازنین کوچولو هستی‌ که دل من براش تنگ شده
مامان شایان
4 آذر 92 16:22
ممنونم نازنین جان از راهنماییت. شایان هم خیلیییییییییی عصبی شده. حتما این کارو می کنم. هانا خوشگله رو هم ببوس