هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هانا و مطالعه

1390/4/10 17:36
نویسنده : هانا خانم
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . ببخشید به خاطر تاخیرم . آخه من مریض بودم و این هفته بلاخره رفتم واکسن چهار ماهگیم رو زدم .انقده گریه کردم انقده درد داشت. تب کردم و شبا تا صبح ناله کردم . از هر چی واکسنه بیزارم.

دیگه  جونم براتون بگه که من این روزا سخت مطالعه می کنم . من از زمانی که تو شکم مامانم بودم فرانسه مطالعه می کردم و فکر می کنم اولین حرفی بزنم بi فرانسوی بگم mere نه ماما.

من در حال مطالعه فرانسه

من در حال مطالعه کتابهای بچه های 3 تا 6 ماه

من همه چی رو می خورم . دیگه از اسباب بازیهام خسته شدم . عاشق پوست آشغال صدادار هستم . من و آشغال نون در آشپز خانه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آتنا مامان روشا
16 تیر 91 20:44
سلام روشا جونی در مسابقه زیباترین بچه ایرانی در فیس بوک شرکت کرده لطفا بهش رای بدید تا برنده بشه