هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هاناي هشت ماهه

1390/8/10 11:38
نویسنده : هانا خانم
1,845 بازدید
اشتراک گذاری

من يك پرادو دارم كه ديگه باهاش عقب عقب مي رم يعني هنوز بلد نيستم كه از جلو باهاش رانندگي كنم.

 

 

اندكي هم فضول شدم ديگه چيزاي خطر ناك تو خونه ما به جاهاي بالاتر رفته اند ..........من دیگه مثل خزنده ها می خزم.........ولي باز وقتي زيادي دمر مي مونم نفسم مي گيره و تقاضاي كمك مي كنم.

يك اتفاق بد هم برام افتاده من سرما خوردم. خيلي سرما خوردگي بده و من مجبورم آنتي بيوتيك بخورم . از اين قطره كلرو سديم متنفرم وقتي كسي مي خواد تو بينيم بريزه حسابي شاكي مي شم. برام دعا كنيد زودتر خوب شم...................

مامان نوشت:بعضي موقها آدم نمي فهمه تو دل بچه ها چي مي گذره ......با يك بازي كوچيك چنان ذوق مي كنند و قهقه مي زنند كه آدم خودش هم تو دلش قند آب مي شه ......

بازي مورد علاقه هانا...تلفن تو بر مي داريم با صداي جدي مي گيم "با هانا خانم كار داشتيد......"هانا جدي نگاه مي كند بعد به محض گفتن ""نه .....نه...نه"با تكان سر و دست و صداي بلند تر ما........ هانا قهقه سر ميدهد......... بعد می گیم........ "هانا خانم كار دارند"..........و بعد محكم تلفن رو مي كوبونيم مي گيم "تق........."ديگه هانا ريسه مي رود........

خوب ........اينم بازي مورد علاقه دختر ما..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

bahar
18 مهر 90 21:02
ghorbonet beram pas akset ko. asalam donbale maman ham miri az sherkat baresh gardoni to rah nazdike patogheton negah dari ye chi bokhori bad biayn khone eshghe man??


خاله بهاره من پرادوم تك نفره است .عكس هم به خاطر روي گلت اضافه شد.
ويدا
19 مهر 90 9:09
اي جان...موش بشي با اون بازي مورد علاقت
مامان رهام
20 مهر 90 9:09
اي جان دخملي
مامان سينا
20 مهر 90 9:22
الهي پس ديگه مي توني سينه خيز بري و خونه رو اسكن كني داروهاتو زود بخور گلم تا زودي خوب شي
مامان آرشیدا قند و عسل
23 مهر 90 10:02
ای عسلک طلایی بلایی هان واسه خودت عجب دو و دستگاهی داری این پرادوی خوشگلت هم عین پرادوی قند عسل منه با هم خریدین؟!!! میبوسمت یه عالمه