هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

هنر نماييهاي يكسالگي

1390/12/21 22:45
نویسنده : هانا خانم
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

آقا ما دوربين نداريم..................به خاطر همين وبلاگم به روز نمي شه...............

ولي من مي تونم از اين پست از هنر نماييهاي يكسالگيم تعريف كنم.................

من ديگه حرفهاي آدم بزرگها رو نسبتا مي فهمم .............و اگر يك جمله آشنا باشد سريع عكس عمل نشان مي دم...........مثلا هميشه وقتي ازم مي پرسند چند سالته ؟ عدد يك رو با انگشت نشان مي دم...........مامانم ديروز داشت مي گفت ........بايد واكسن يكسالگي هانا رو بزنم .......ديد سريع من مشغول نشان دادن يك هستم ..............آره ديگه من حرفاتون رو مي فهمم..............

من با تلفن به طور خيلي جدي صحبت مي كنم ...........مكالمه من.........

اد = الو

دلا= سلام

بد= بله

واي.......يك كار جديد كه انجام مي دم ...............ذوق مي كنم .............خيلي صداي ذوقم باحالههههههههههه

كانال عوض مي كنم..............هم با ريموت .......هم با خود تلويزيون...............براي خودم ناناي مي زارم...........بعد تازه دو تا فاز رقص دارم ........یکی آهنگ دوبس دوبسی که باهاش باسن مبارک رو پایین بالا می کنم .........یکی آهنگ آرام که آروم باهاش دستم و بدنم رو به راست چپ تکان میدم ..........مثلا آهنگ داریوش باهاش هم می خونم های هایییییییییییی .........خداییش تا حالا بچه یکسالگی دیدید که آهنگ داریوش دوست داشته باشه!!!!!!!!!!!!

كلا در يكسالگي هر روز يك هنر جديد در وكنمممممممممممم

عكسام رو به محض دوربين دار شدن آپ مي كنم.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)