هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

آغاز ایستادن

1390/12/2 11:02
نویسنده : هانا خانم
1,893 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اول اسفند دخترم ایستاد...............هانا خیلی وقت بود توانایی این کار را  داشت ولی می ترسید...........جالب اینجاست که حرف آدمو خیلی خوب می فهه............همجوری لبه مبل ایستاده بود ..........گفتم هانا دستتو ول کن...........دیدم دستاشو مثل حالت تسلیم چند ثانیه گرفت بالا و ایستاد.........منم انقده قربون صدقش رفتم ...........دیگه هی تکرار می کرد..............اگه ترسش بریزه مطمئن هستم به زودی راه می افته...................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

میترا مامان مهرناز
2 اسفند 90 16:07
عزیززززززززززززززززززززززم خیلی حس قشنگیه همین روزا ره میره یاد مهرناز افتادم دقیقا چند روز بعد از اینکه اینطوری ایستاد گذاشتمش دو قدم جلوتر از خودم دستام رو آروم ول کردم و گفتم بیا پیشم و دو قدم برداشت و خودش رو پرت کرد تو بغلم و تا آخر هفته ش راه افتاد اونموقع 10 ماهش بود واااااااااااااااااای انگار همین دیروز بود مرسی خاطراتم رو زنده کردیییییییییییییییییییی آپم
bahar
2 اسفند 90 22:23
hana joon bodo rah bioft ke oomadam baham berim park khale delam baraye didanet ye zare shode asalam
مامان هانا
3 اسفند 90 9:48
تبریک میگم عزیزم . ایشالله همیشه روی پای خودش بایسته و زیر سایه بابا و مامان خوبش
آناناس
5 اسفند 90 12:32
آخییییییییی عزییییییییزم، ایشالا به زودی راه میافته و اونوقته که همش باید دنبالش بدویی
Vida
6 اسفند 90 10:38
الللللللللللللللللللللللللهييييييييييييييي مبارك باشه... اميدوارم بزودي بدوبدو كنه
bahar
19 اسفند 90 21:29
hana joonam zod bash ye chize dige az khodet benevis azize delam mordam enghad check kardam blogeto vali chizi jadidi nadidam mahe man