هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

من و دوستام

1390/3/26 17:22
نویسنده : هانا خانم
2,154 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدای خوب و بزرگ آخه من به کی بگم من عاشق انگشت شستم هستم و مکیدن اون رو با هیچ چیزی عوض نمی کنم . آخه یکی به این مامان من بگه مکیدن پستونک پلاستیکی کجا و میکیدن شصت خشمزه کجا.

 

 

من امروز خیلی خوش گذارانی کردم و با ۵ تا از دوستای همسنم رفتم بیرون (تازه همشون هم پسر بودن) ماجرا از این قرار بود که اون موقع که من همیشه با مامانم بودم منظورم اینه که تو شکمش بودم . با هم یک سری کلاسهای بارداری می رفتیم اونجا مامانم چندتا دوست پیدا کرد بعد با یک سایت آشنا شد خلاصه ما امروز با بچه های متولد بهمن ۸۹ رفتیم پارک مادران .

جالب اینجا بود که من نمونه پسر خودم رو هم دیدم.البته کلی خجالت زده شدم که باهاش عکس گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)