هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

آرامش بعد از طوفان (مسافرت کلاردشت)

1392/9/26 21:46
نویسنده : هانا خانم
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات ما شروع شد ............

چند روز رفتیم مسافرت شمال (کلار دشت ) ......گفتیم از گرمای تهران دور شیم ........رفتیم یک جای خیلی سرد  ...............همش با لباسهای گرم و شال و کلاه.........

من این سفر خیلی خانم بودم  ..........چون سفرمون خیلی دسته جمعی بود

من کلی حال کردم.....کلی روابط اجتماعی برقرار کردن.......شبا با آدم بزرگا مافیا بازی می کردیم ..........و عاشق اون لحظه خاموشی بودم که همه ادای خواب در می اوردن.............این بازیهای بزرگونه با روحیات بچه ها سازگارهنیشخند

یک روز هم رفتیم به قول خودم کنار دریا

من و دوستم شانیسا

در آخر یک عکس مثلا هنری ( من و مامانم) در انبوه مه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملینا
9 مرداد 92 17:57
چه دخمل ناز و ملوسی دارین . دوست داشتین به ما هم سر بزنین
....
6 شهریور 92 19:57
fadaaaaaaat besham elahiiiiii
ملی
10 مهر 92 9:33
وووااااااااااای همه ی عکسا یه طرف این عکس هنریتون خیلی خوووووووبه!
مامان درسا
25 آذر 92 17:19
معلومه به خودتت رفته خوشگله.لینک کنم