هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

رنگین کمان

1393/7/27 23:02
نویسنده : هانا خانم
2,001 بازدید
اشتراک گذاری

اولین تغییر ما تغییر محیط اموزشی هانا بود .......
هانا ديگه مهد نميره
موسسه زبان رنگين كمان ميره
هر روز ٢ تا ٦
رنگين كمان خيلي شلوغه و كلاساش تا تير ٩٤ پر بود
شيفت عصر هم شانسي واسه هانا خالي شد
نمي دونم كار درستي كردم يا نه.......
خيلي فكر كردم و مشورت كردم
با خودم فكر كردم ما اين همه داريم وقت و هزينه مي گذاريم
هانا مي تونه تا ٧سالگي پيشرفت بيشتري داشته باشه
در صورتي كه از محيط اموزشيش لذت ببره
و شاد باشه
رنگين كمانيها كارشون رو خوب بلدن
محيطتش بايد جدي باشه چون اموزش است
ولي يادگيري با بازي است
تا حالا هانا دوست داشته
خدا كنه همين جوري بمونه
و عاقبت اين كار خير باشه
تغيير بعدي من سر يك كار پارت تايم مي رم
و اهدافي رو دنبال مي كنم
هفته پيش شمال بوديم
دختر گلم كلي از شن بازي لذت برد
كاشكي زمانمون بيشتر بود واقعا
يك روز هم كامل بارون اومد و ما تو خونه زنداني شده بوديم
ولي بعدش هوا عالي شد
دلم می خواد یک اعتراف کنم من بعد از اردیبشهت عاشق مهر هستم
اگر از قسمت حس شروع مدارس فاکتور بگیریم خیلی حال روزم خوش است
یک جا خوندم ادمیزاد نه باید خوشی اطمینان کنه نه ناخوشی
چون هر دو موقت است و از خوشی لذت ببره

 

پسندها (1)

نظرات (2)

maman shayan
3 آبان 93 16:52
ishala hamishe shad va khosh bashid. azizam ana ham kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bozorg shode mashala
مامان سینا
18 آبان 93 14:48
سلام چقدر خوب که کار پاره وقت پیدا کردی. واقعا کاش می تونستیم بفهمیم کارایی که واسشون انجام می دیدیم درسته یا نه منم بعد از دوسال که از زبان سینا می گذره هنوز برام سواله که نکنه دارم اشتباه می کنم و چیزایی رو دارم به ازای یادگرفتن زبان ازش می گیرم که دیگه هیچ وقت نمی شه جبرانش کرد.