هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

روزهای دختری به نام هانا

نوروز 93

1393/1/14 23:46
نویسنده : هانا خانم
1,651 بازدید
اشتراک گذاری

خوب خدا رو شکر که سال 92 هم تموم شد و به قول باباجونی دوره زمونه یک جوری شده که در لحظه نمی فهمیم که ایام خوبی داشتیم ولی وقتی به گذشته نگاه می کنیم می فهمیم که سال خوبی بوده .....همین که اتفاق بدی .......مریضی .........و ناراحتی جدی نداشتیم هزاران بار شکر

نوروز 93 اغاز شد و ما روز سال تحویل عازم جمخاله شدیم

 

دفعه دوم بود که می رفتیم چون محیطتش رو خیلی دوست داشتیم

 

 

این سفر به همراه خاله پانی و خاله شهره بود ..........والبته وجود شانیسا باعث شد یه من خیلی خوش بگذره

ولی من اونجا سرما بدی خوردم .......به طوری که هنوز تو وجودم مونده ...............وقتی خاله پانی و مامان جونی مریض شدند ........تازه فهمیدن من چقدر حالم بد بود..............با این حال سرحال خودم رو نگه می داشتم ......و دختر خوبی بودم

قسمت دوم سفر نوشهر بود .........پیش مامان جونی و باباجونی ..........ریکسین کامل.....

و قسمت اخر سفر دیار پدریم بهشهر بود ..........و خونه ابو ..............حسابی از بازی سیراب شدم

و بلاخره بعد از 13 روز به تهران امدیم

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

محبوبه- شایان
19 فروردین 93 17:13
نازنین جان سال نو مبارک. خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته. این هانای نازنازی رو ببوس
مامان سینا
3 اردیبهشت 93 13:57
مامان هانا خوشگله الان که وقتت آزاده بیشتر پست بذار و از خودتون ما رو با خبر کن دلمون برات تنگ شده موفق و شاد باشی
سولماز
22 تیر 93 21:42
سلام هانای نازی دارید من هم هانا دارم سر بزنید خوشحال می شم